Apelsīnu – olu diēta Apelsīnu – olu diēta
Izlutinātajai interneta publikai, kura ir eksperimentējusi ar visdažādākajām diētām, ļoti iepatikās Margaritas Koroļovas apelsīnu – olu diēta. Kāpēc visiem ir iepatikusies diēta? Jāsaka, ka... Apelsīnu – olu diēta

Izlutinātajai interneta publikai, kura ir eksperimentējusi ar visdažādākajām diētām, ļoti iepatikās Margaritas Koroļovas apelsīnu – olu diēta.

Kāpēc visiem ir iepatikusies diēta?

Jāsaka, ka apelsīnu – olu diēta nav paredzēta ilgstošai lietošanai. Tas ir veids, kā īsā laikā ļaut organismam sajust vieglumu un svaigumu. Tā ir diēta, kura paredzēta 5 – 7 dienām. Viss ir atkarīgs no tā, cik ilgi jūs būsiet spējīgi ēst apelsīnus, kuras vajag ēst bieži un katru dienu. Liels atspaids diētas ievērošanai ir tas, ka šie oranžie augļi ir ļoti pieejams produkts un nav jātērē laiks to pagatavošanai. Ar olu iegādi problēmām arī nevajadzētu būt. Ir lietas, kurām pirms diētas sākšanas, ir jāpievērš pastiprināta uzmanība. Jānoskaidro, vai apelsīnu – olu diētas laikā jums neradīsies alerģiju no olas baltuma vai apelsīniem. Tiem cilvēkiem, kuriem ir alerģija pret šiem produktiem, iesakām izvēlēties citu, vairāk piemērotu diētu.
Citrusaugļiem ir ļoti labas rekomendācijas, jo tie satur vitamīnu avotu: C, E, A, PP, B grupas vitamīnus un organismam tik ļoti nepieciešamo kalciju, kāliju un fosforu. Tas ir ļoti svarīgi, jo apelsīnu – olu diēta paredz, ka dienas laikā jāizdzer vismaz 2,5 litri šķidruma un sāļu, minerālu izskalošana no organisma ir neizbēgama.
Olas ir produkts, kurš satur visas dzīvībai nepieciešamās vielas. Galvenā to vērtība, ir viegli sagremojamās olbaltumvielas. Apelsīnu – olu diēta pārsvarā ir balstīta uz to, ka no ēdienkartes maksimāli tiek izslēgti tauki un ogļhidrāti un organisms tiek enerģētiski piesātināts ar daudz vērtīgākajām olbaltumvielām, šķiedrvielām un vitamīniem.

Kās jāzina, lai apelsīnu – olu diēta būtu efektīva?

Olām jābūt mīksti novārītām ( ja lietosiet tikai olu baltumu – tad cieti novārītām).
Vispirms ir jāēd saulainais auglis.
Pēc stundas drīkst ēst olu baltumu vai visu olu kopā ar dzeltenumu.
Porcijas jāsadala vienmērīgi viss dienas garumā.
Jāatsakās no sāls.
Lielāko daudzumu šķidruma izdzert līdz pulksten 17 .

Kādas cerības ir spējīga attaisnot apelsīnu – olu diēta?

Organisms, kuram tagad ir liegta tauku un ogļhidrātu pieeja, sāks aktīvi pārstrādāt izveidotos „krājumus”. Diēta, kura brokastīs pieļauj tikai apelsīnu un olu, laikā kad organisms visas uzturvielas uzsūc ar vislielāko intensitāti, var izraisīt asu izsalkuma sajūtu.

Sarunāt ar savu organismu un izturēt stundu starp ēdienreizēm, ir ļoti sarežģīts un nepieciešams uzdevums, vajag pacensties to izdarīt. Par balvu kļūs doma, ka apelsīnu – olu diēta attīrīs zarnu traktu, tāpēc ka tiek lietots ļoti daudz šķiedrvielu, neļaus samazināties muskuļu masai, tāpēc ka tiek lietotas olbaltumvielas un aktivizēs imūno sistēmu, jo tiek uzņemts daudz vitamīnu, it īpaši vitamīna C. Ja jūsu dzīves veids paredz intensīvas fiziskās vai intelektuālās slodzes, jāatceras, ka apelsīnu – olu diēta satur aptuveni 1000 kalorijas, tāpēc ir jāseko tam, kā jūtas organisms, lai nesāktos spēku izsīkums.

Diēta nav apgrūtinoša finansiālajā ziņā un ir viegla pagatavošanas ziņā. Apelsīnu – olu diēta ir savākusi ļoti daudz pozitīvu atsauksmju gan no sievietēm, gan no vīriešiem. Neskatoties uz to, ka apelsīnu – olu diētai ir tik daudz labu atsauksmju, tā iedvesmo cilvēkus, kuri grib atbrīvoties no liekā svara, pirms tai uzticēties un sākt to lietot , vēlams, pēc iespējas skaidrāk apzināties diētas plusus un mīnusus.